Nytt år, nya förväntningar!

Har haft ett välbehövligt jullov från allt i typ två veckor. Därför har det inte blivit något bloggande. :)
Nu tänkte jag att jag skulle ta upp bloggandet när det faktiskt är ett nytt år och allt!

Har några saker jag ska göra nu i vår. Kan man säga vår än eller? Nä det kanske är senare? Eller...eh, jaja..
Ska bl.a. ta skoterkörkortet så att man kan få hinna vara med och köra lite skoter senare i år. :)

Förresten kan jag ju passa på att berätta vad jag gjorde nyårsafton!
Var i Piteå hos Monica, Jonas, Ida och Johan . Lovar att jag har gått upp sju kilo sen igår typ. hehehe nä men vi åt ju bara, först en förrätt och sen huvudrätt sen efterrätt + två kilo godis typ+ chips+dricka... Mmm, men gott var det ju. :) Sen sjöng vi singstar så att man var stum dagen efter och sen small vi ju raketer vid tolvslaget. :) Var en kort resume av mitt nyår. ;p
Just det ja, höll på att glömma! Vi var och spelade Laser game på dagen och jag måset ha glömt hur roligt det faktiskt är. :) Haha blir helt klart att spela någon mer gång.. :D

Vad gjorde ni för något kul?



Maten var super god!


Raketer blev det också... :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0