Snart ska lilla Emelie ta ett bad :)

Hade som tänkt det. Vad tror ni? Jooo.. Var ett tag sen och jag känner verkligen för att chilla ikväll. Hade igentligen tänkt gå ut och gå med minna men vi får väl se hur det blir men det. :) Dessutom har mamma bakat bullar. Hehe, ni kan ju gissa vad mitt kvällsfika blir. ;)
Köpte förresten ett shampoo och balsam som jag kan tipsa er om. Billigt men jätte bra. Det funkar verkligen. Det är från Schwarzkopf- GLISS Total repair-deep repair 19. Super, det ser ut såhär:



Går att köpa nästan överallt. Jag köpte mitt på kicks men det finns att
köpa på konsum också tror jag. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, undrar om det funkar till all sorts hår?

Jag har lockigt hår.

och ska man använda alla dem sakerna på bilden?

2010-06-28 @ 00:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0